خلاصه کتاب " یوسرائیل و صهیوناکراسی"

نگارنده کتاب تلاش کرده است در این اثر با استفاده از آمارها و تحلیل ها و همچنین برای اثبات ادعاهای خویش از منابع آمریکایی و صهیونیستی استفاده کند تا هیچ جای اما و اگر و حرفی برای آنان باقی نگذارد و به هیچ وجه از منابع و مآخذ جمهوری اسلامی ایران، بهره‌ای در نگارش این کتاب نبرده است. عمدتاً از دایره المعارف فانک و گنالز (Funk and Wagnalls) استفاده کرده است که یک دائره المعارف آمریکایی است که متعلق به یهودیان است. در این کتاب نویسنده به جای کلمه یهود، از جهود استفاده می کند که منظورش همان کلیمیان و یهودیان است.

این کتاب در بخش های مختلفی تنظیم شده است. کتب دینی؛ نقشه راه و ماهیت جهودان، جنایات علیه بشر و بشریت توسط جهودان صهیونیست (جنگ جهانی اول، جنگ جهانی دوم و ماجرای هولوکاست، فعالیت های غیر صلح آمیز اسرائیل و ترور جان اف کندی به دستور بن گورین و توسط عوامل موساد)، دموکراسی در آمریکا، نوع حکومت و انتخاب رئیس دولت در انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و غیره، و نکاتی چند پیرامون وضعیت فرهنگی آمریکا می آید. در پایان کتاب هم بخشی تحت عنوان ضمیمه مباحثی درباره عهد عتیق، اسامی پیامبران و مرد و زن طبق اظهار نظر یهودیان، فعالیت های ضد مسیح و تصاویر از شخصیت ها و جنایات صهیونیسم می آید.

*******************************************

نکاتی جالب از کتاب:

  •     اولین جرقه آغاز جنگ جهانی اول، ترور آرچدوک فردیناند، وارث تاج و تخت اتریش- مجارستان بود.
  •  جنگ جهانی اول چهار سال و سه ماه و چهارده روز به طول انجامید. جنگی که تقریبا نوزده میلیون کشته برجای گذاشت.
  •   جنگ جهانی اول در تابستان 1914 میلادی آغاز شد که یک طرف آن انگلیس، فرانسه و روسیه قرار داشتند و طرف دیگر آن کشور آلمان، امپراطوری اطریش- مجارستان و امپراطوری عثمانی بودند.
  •     در سال 1917 تا 1919 میلادی، دولت انگلیس نه تنها از پرداخت پول درآمدهای نفتی ایران امتناع می ورزید، بلکه غلات ایران را خریداری می کرد و نیز اجازه نمی داد تا غلات و مواد غذایی از کشورهای دیگر وارد ایران شود. این کار باعث قحطی شدید در ایران شد که نتیجه آن کشتار بیش از 9 میلیون نفر ایرانی (40% جمعیت آن زمان ایران) توسط دولت انگلیس رقم خورد.
  • "سازمان ملل متحد" بعد از جنگ جهانی دوم بوجود آمد. سازمانی که باید بیشتر آن " سازمان ملل متحد صهیونیست" نامید، زیرا جهودیان صهیونیست از طریق کشورهای عضو که در چنگال آنها قرار دارند –نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه و غیره- آرمانهای خود را محقق می سازند.

نویسنده کتاب : سید هاشم میرلوحی


منبع: کتاب خانه عمومی امام علی علیه السلام


نظر یکی از کاربران : "من کتاب را خوانده ام و مرا بسیار به فکر فرو بود. توضیحات جالبی در کتاب در باره حادثه 1917 در ایران وجود دارد. "

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:34 ب.ظ

خلاصه خوبی بود. من کتاب را خوانده ام و مرا بسیار به فکر فرو بود. توضیحات جالبی در کتاب در باره حادثه 1917 در ایران وجود دارد.
بسی سپاسگزاریم از زحمات شما دوست عزیز
فرناز

ممنون از نظر سازنده تون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد