دانلود فایل صوتی جلسه سوم شرح زیارت جامعه کبیره

فایل صوتی  جلسه سوم شرح زیارت جامعه کبیره رو می تونید از این جا دانلود کنید.



دوستانی که تا حالا در این جلسات شرکت نکردید 

به استحضار می رسونم که مقدمات بحث در مورد عقل و جایگاه آن و هدف انسان تقریباً به اتمام رسیده و از جلسه بعد (اولین جلسه بعد از عید هفته اول اردیبهشت ماه خواهد بود ان شا الله) بحث زیارت جامعه شروع می شود.

دوستانی که شرکت کرده اند بسیار نسبت به مباحث و هم چنین استاد علاقمندی نشون دادند  (اینو برای اونایی گفتم که تا حالا نیومدن تا دلشون بسوزه  شاید تأثیر بزاره و بیارتشون پای جلسات)

ضمناً این هفته چون آخرین هفته برگزاری قبل از عید بود، من باب "ادخال سرور فی قلوب مؤمنین" (این که گفتی یعنی چه؟!) به دو نفر جایزه دادیم خفن!!!

حالا دیگه خود دانید...

 

از دوستان شرکت کننده هم تقاضا میشه به طور مرتب شرکت کنند  تا تسلسل مطالب از دستشون نره  و هم برای خودشون مفیدتر باشه و هم براشون سؤالات تکراری پیش نیاد  و وقت سایر دوستان گرفته نشه  

با تشکر از همکاری شما 

نظرات 2 + ارسال نظر
آرزو سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:12 ب.ظ

من عاشق این ادبیاتتم!
اونم با این آدمکای بامزه ای که می ذاری

چقدر مهربونی شما
منم عاشقتم.
خودتم می دونی

فاطمه دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:23 ق.ظ

منم تایید می کنم که به عنوان شرکت کننده تو این جلسات واقعا خوشحالم از شرکت کردن خودم!انصافا خیلی خیلی خیلی وقت بود که یه جلسه آموزشی که فقط آموزشی باشه و جز هدف جلسه چیز دیگه ای توش مطرح نشه نرفته بودم! این 1 جا با آرامش میشینمو گوش میدم و یاد میگیرم! واقعا دستتون درد نکنه! خیر از دنیا و آخرتتون ببینید!

وقعا خوشحالم که این جلسه براتون مفید بوده.
اگر این جلسات مثمر ثمر بوده عنایات حضرت رضا علیه السلام بوده ما هیچ کاره ایم.
التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد